Slezmanovo vlakové kupé

přisedněte ...

neděle, září 07, 2008

Turistický průvodce: ESSEN (Německo) II.

Skoro se rok s rokem sešel a nastala opět nutnost navštívit Essen a naše vykutálené německé přátele. Celou situaci mi usnadnil fakt, že rozhodnuto o mé cestě bylo jen 2 dny předem, takže jsem tentokrát neletěl a mohl jsem se těšit, že z Německa neuvidím jen letiště, dálnici a jedno město. Před sebou jsem měl moře dálnic :) Konkrétně se jednalo o cca 700 km plných zážitků z německého dopravního provozu.

Cesta tam a zpět na mapě O2 Car Control:



Potom, co jsem si v Essenu vyřídil co jsem musel, koukal jsem si taky ještě něco prohlédnout, než se zas vydám na ten dálnicový maraton. Zvolil jsem bývalý důl Zollverein, který nyní začíná plnit roli kulturního centra Essenu. Pro mě byl zajímavý hlavně díky pohledu na opuštěný průmyslový areál s krásnou důlní věží, jejíž rozměry jsou pro člověka z ČR více než zajímavé:



Druhý den mě čekala cesta zpět, kterou jsem si hodlal oživit návštěvou Bambergu a Norimberku.


0 Comments:

Okomentovat

<< Home