Slezmanovo vlakové kupé

přisedněte ...

pátek, října 27, 2006

Videa FIELDS OF THE NEPHILIM a SISTERS OF MERCY (aneb YouTube.com roxxx)

Když vzniklo YouTube.com a začaly se množit linky v ICQ na různá videa, vůbec mě nenapadlo, že by to mohlo mít nějaký užitek. Dokonce mi nic nedocházelo ani tehdy , kdy se množily linky na fórech na různé videoklipy. Došlo mi to až včera, když jsem si zadal, že chci najít cokoliv od Sisters of Mercy, no a bylo to. To, co mi doteď chybělo u dvou nejlepších kapel, co znám, je tu. Klipyyyyyyyy :o))))) Takže se taky mrkněte. Následující dva linky jsou výsledkem hledání jména skupin:

SISTERS OF MERCY ** FIELDS OF THE NEPHILIM






















Zatím jsem neviděl všechno, ale co stojí za skouknutí:

Fields of the Nephilim: For Her Light (můj nej nej song ever... roxxx)

Carl McCoy ve filmu (:-D)

Fields of the Nephilim: Last Exit for The Lost - Live

YouTube.com rules ;o)

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Aby ti nebylo líto že ještě nemáš žádnej komentář ;-)

28/10/06 11:30 dop.  
Blogger Slezman said...

no...díky :D

30/10/06 10:02 dop.  

Okomentovat

<< Home