Slezmanovo vlakové kupé

přisedněte ...

pondělí, října 02, 2006

FILM: Buffalo '66 (rež. Vincent Gallo, r. 1998)

Jsem s tím už otravnej, v každém fóru to cpu jako svůj nejoblíbenější film, ale nemůžu jinak. Tak věrný popis osudového dne jednoho úplného tragéda jsem ještě neviděl. Navíc "blonďatá" Christina Ricci po patrně měsíční kalorické kůře je tak famózní a nádherná, že od první minuty jsem si přál, aby se ti dva dali dohromady ....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Těšit se můžete na katastrofální Billyho rodiče (Ben Gazzara a Anjelica Houston), skvělý výstup mafiána Mickeyho Rourkea a další pozoruhodné výkony (např. ubohý chlapec jménem Guma).

Film, kde se rozřechtáte i budete mít na krajíčku. Takže až bude náhodou možnost jej vidět, neváhejte.

(film běžel ve filmovém klubu 14. 12. 2003)

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

PARÁDNÍ FILM, VIDĚLA JSEM HO PŘED TŘEMI LETY A NEVĚDĚLA JSEM JESTLI MÁM PLAKAT NEBO SE SMÁT.

10/5/07 10:15 dop.  
Blogger Slezman said...

:) nejlíp obojí, hlavně konec mě uplně zničil, už dlouho se mi nestalo, kdy bych takhle nadšeně vítal happyend

10/5/07 10:26 dop.  

Okomentovat

<< Home