Slezmanovo vlakové kupé

přisedněte ...

pondělí, března 19, 2007

Dráha napospas osudu

Ne, nejsem fanatik dálnic :) Ale závislák jsem. Někdy v r. 2002 jsem se dost zajímal o železnici (každý rok mám něco), takže mě honnyho zájem o líšeňskou dráhu trochu navnadil a dneska jsem cestou z práce zahnul vlevo místo vpravo a skončil jsem v Líšni. Už se stmívalo, takže jsem neúspěšně vyzkoušel mód foťáku vtipně nazvaný dawn/dusk, přičemž to fotilo uplně na prd, ale díky tomu, že jsem všechno bral dvakrát (na ten sux a na automat), tak mám pár fotek. Křoviny směrem k Zetoru si nechám na jindy.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 Comments:

Okomentovat

<< Home